Styr unna Mazda 6e Long Range

Dei japanske bilmerka har slite med omstillinga til elektriske køyretøy. Nissan var først ute, men «somna ved rattet». Mazda har rota på med ein MX-30 med 200 km rekkevidde, men lanserer no Mazda 6e, ein kinesisk bil med Mazda-logo. Bilen ser pen og tiltalande ut, ein bil som har fanga min interesse. Alt fell i hop når eg ser på detaljane.

Bilen kan leverast med eit batteri på nesten 69 kwt eller eit på 80 kwt. Det minste batteriet kan lade med maksimalt 165 kw. Det store batteriet kan berre lade med maksimalt 90 kw.

Lite batteri

Stort batteri

Det burde ikkje vore lov å selje bilar med stort batteri og ein maksimal ladefart på 90 kw i 2025. Slik ladefart var bra for 10 år sidan, ikkje i dag. For dykk som ønskjer ein Mazda 6e, styr unna det store batteriet. På hurtigladar vil ei lading frå 10 – 80% ta dobbel så lang tid i høve det små batteriet. Du kan lade det små batteriet to ganger før du har lada det store batteriet ein gong frå 10-80%! Valet er enkelt.

Kommenter innlegget

Denne nettstaden brukar Akismet for å redusere søppelpost. Lær korleis kommentarane dine vert handsama.