Vi forlot Varangerhalvøya og Varangerbotn med Lakselv som mål for dagen. På vegen skulle vi ut mot kysten og vitje Gamvik, Mehamn og Kjøllefjord. Samla sett litt over 500 km denne dagen. Første del av reisa tok oss tilbake til Tana bru som vi kryssa og snudde nordover langs vestsida av elveutløpet i retning Ifjord.
I Ifjord startar avstikkaren nordover mot Gamvik, Mehamn og Kjøllefjord. Veret var ikkje så fint som dagane før. Vi enda opp i mykje tåke i høgda. Her var det viktig å vere vaken og følgje med. Ein kunne risikere at rein kryssa vegen på eit ugunstig tidspunkt. Det vart også ein del nedbør i løpet av dagen.
Første korte stopp på turen var Gamvik. Ein plass som framstod meir som ein feriestad enn noko for fastbuande. Kanskje det hadde sett annleis ut om det hadde vore blå himmel og sol. Vergudane var ikkje på Gamvik sitt lag denne dagen. Etter besøket tok vi oss tilbake til Mehamn for lading av bil og lunsj. Dessverre var det ikkje mange serveringsstadar der. Enda opp på eit bakeri/konditori som ikkje på nokon måte kunne måle seg med tilsvarande i Båtsfjord. Det var ingen ting blant det avgrensa utvalet i disken som freista. Eg stod over og tok meg heller noko medbrakt.
Det vart ein liten runde i Mehamn som gav meg mykje av dei same inntrykka som Vardø og Berlevåg dagane før. Mehamn skal visst ha ei omfattande fiskeaktivitet, men den la eg ikkje merke til Såg at det var stadar for å henge opp fisk for tørking, men alle stativa var tomme. Eg la heller ikkje til overivrig aktivtet av sjøfuglar rundt industribygg i håp om å få tak i noko som dett av ved lossing av båtar. Heile Mehamn virka å vere i ein døs.
Etter nok eit skuffande stopp var det opp att i høgda for å ta turen ned til Kjøllefjord. I høve Gamvik og Mehamn gav Kjøllefjord eit meir positivt inntrykk. Her virke det å vere meir aktivet og ein større plass. Sjekka opp med Store Norske Leksikon og der er Kjøllefjord omtala som Finnmarks største fiskevær. Det forklarar mykje.
Med Kjøllefjord kryssa av, var det å ta seg tilbake til Ifjord for å gjere unna siste delen av reisa til Lakselv. Vi passerte nokre små stadar på vegen, men køyrde gjennom mykje natur og ødemark. Framme i Lakselv tok vi inn på hotell og åt ein betre middag på kvelden. Neste dag var planen å roe ned og ende opp i Honningsvåg etter ei vitjing på Nordkapp.